streda 22. januára 2014

COMEBACK

Čaute čaute! Už dlhšie som sa pohrával s myšlienkou, že opäť obnovím môj blog a to hneď z dvoch dôvodov. Tým prvým je, že Facebook, ako už je známe, degraduje kvalitu fotiek, takže odteraz si ich môžte užiť v plnej kvalite. Druhý dôvod je, že ma v poslednej dobe začalo baviť "riešiť oblečenie", takže ak sa nenahneváte, pár postov medzi tými o fotkách ktoré fotím, budú nejaké tie outfitčoky.

Pre tých, ktorí moju tvorbu ešte nepoznajú, som sem vybral pár fotiek, ktoré považujem za moje TOP, zvyšok si môžete pozrieť na mojej FB fanpage TU.







Layout blogu in progress. O:-)

22 komentárov:

  1. konečnee, čosi tie fotky oveľa lepšie tu ukážu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. po novom sa da na FB nastavit kvalita fotky (ked ich nahravas tak tam mozes odskrtnut take okienko :P) ale neviem nakolko to tu fotku skvalitni ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. asi som sa znova zamilovala do fotky s nežnou ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všetky tvoje fotky sú top !! ♡
    A som zvedavá na outfity :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nádherné fotografie!! nemám slov :)

    http://camomille-sign.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ta s nežnou ma dostava <3

    www.autumnlittlebirds.blogspot.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja skapem!! tie fotky sú neskutočné!!!!!!
    aké foťáky používaš prosím? teraz som v 3 ročníku na strednej umeleckej-odbor fotografovanie a chcela by som inšpiráciu na pár dobrch foťákov tak by som chcela radu od profesionála!:)
    nevadí ak za to vysolím všetko čo mam našetrené:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ďakujem pekne:) klikni hore na ABOUT, tam to mám.

      Odstrániť
  8. ahoj, skvelé fotky! naozaj paráda! milujem ich!
    myslíš,že je to o umení fotiť alebo o foťáku? študoval si niekde fotografovanie alebo...ako si sa no naučil?
    úplne maximálne ťa obdivujem!!!!!:O

    OdpovedaťOdstrániť
  9. dá sa naučiť fotiť s takýmto foťákom ľahko? (:

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ty koľko máš rokov prosimte? Tej 17 v About neverím

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ta prvni je dokonala! Jsi nesmirne talentovany! Ach s nekym takovym nekdy fotit! Gratuluju!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ivan založ si ask prosiiiiiiiim:D chodil by si aj so 16 ROčnou?:D si na baby?:DDD

    OdpovedaťOdstrániť