piatok 17. októbra 2014

WALKING WITH ELEPHANTS x FOOTSHOP

Jeseň prišla v plnom prúde a spolu s ňou sa cítim v prúde aj ja. Na okolo samé umierajúce farby, trochu melanchólie, ale ja sa cítim napodiv celkom živo. Posledné dni boli fajn a večery ešte lepšie. Včera som dostal peniaze za to, že som uvolnil miesto v klube jednej partii chalanov, následne na to dalšie drinky od podivnej ženskej, ktorá pre mňa asi žila (pre moje tanečné kreácie sa nedá nežiť :o) ) a skončilo to o siedmej ráno doma s fľašou vína a upravovaním fotiek pre Footshop

Na fotkách mám Nike Air Max 90 Leather tenisky z Footshopu, kde majú skvelý výber tenisiek rôznych dámskych aj pánskych značiek tenisiek  ako Vans, Adidas, Nike a pod. Design majú skvelý, no ešte viac je ten pocit, ktorý máte, keď ich máte na nohách. 





trainers - Nike Air Max 90 (Footshop), sweatshirt - ZARA TRF, shorts - secondhand, sunglasses - Ray-Ban

Photos by Něžná Barbara

.

6 komentárov:

  1. aa song je super, akurat na piatok :) aj shorts sa mi luubia

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ta prva fotka najviac, ma krasne jesenne farby :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ta mikina je uplne nej nej nej! asi ji potrebuju, hledala jsem vsude, ale nikde nic. kdyby nahodou jsi ji prodaval, tak jsem zajemkyne n. 1! (coz asi nebudes, kdo by se vzdaval tak krute mikiny)!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aky lens bol pouzity pri prvej foto? Vyzera to na vcelku swirly bokeh..

    OdpovedaťOdstrániť