utorok 14. apríla 2015

THINGS CHANGE

Už je to nejakú dobu čo som nepostoval. Prišla zima a keď odišla, zoznámil som sa s chlapcami z Queer Noises - Honza a Jirka a ja som nachvíľu vypol. Už u nich nejaký čas bývam a proste je mi fajn. Robíme eventy, pracujeme a bavíme sa. Dosť vecí sa za tých pár mesiacov zmenilo. Konečne môžem po dlhšej dobe povedať, že som šťastný.

Tešil som sa na to, že po zime sa zase po dlhšej dobe začnem obliekať farebne. Čo si myslíte vy? Ja a farby? Osobne s nimi problém nemám a páčia sa mi, ale vždy podvedome vystrúham nejaký čierno-biely outfit. Tak tomu bolo aj teraz s Honzou na Olšanských hřbitovech. V poslednej dobe si celkom ulietavame na Marshal Appareli, u ktorého sa čoskoro môžete tešit na novú kolekciu a ja nedám dopustiť ani na moje nové Vansky.






Me: Snapback & Longline T-shirt - Marshal Apparel, Shoes - VANS, Jeans - H&M, Silk Bomber Jacket - secondhand
Jan: T-shirt - Marshal Apparel, Shorts - Nike, Shoes - Nike Air Force 1, Sunglasses - Marc Jacobs


9 komentárov:

  1. Super outfity, fotky a spolu vám to hrozne sekne! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ivan, v prvom rade, vitaj späť! Snáď to blogovanie opäť nepreložíš na vedľajšiu koľaj. :)
    Mne sa páči B&W. Ak farbu, tak v podobe nejakého výrazného prvku/doplnku. Neviem.
    PS: To prostredie je TOP!!!

    Ľuboš
    BlackBloodedBoy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diky, hh :) Táto odmlka sa už snáď nebude opakovať!

      Odstrániť
  3. - mne automaticky naskocil dnesni zaznam v "zaostreno" o funeralnim designu http://www.rozhlas.cz/plus/porady/_porad/101021 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úžasné fotky :O WOW :O
    http://msfashionsusan.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je to viac ako odveci, ale keďže nemám sa ťa kde spýtať, prosím ťa, kde si chodil na strednú školu? ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj. Velmi rada ta citam :) aj tento tvoj prispevok ma zaujal :) vela stastia a aspon takychto super prispevkov alebo lepsich ak sa to vobec este da. ( zacinajuca blogerka co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk )

    OdpovedaťOdstrániť